شرکت سرمایهگذاری ایران اطلس کیش در تاریخ ۱۳۸۵/۰۴/۲۴ با شماره ثبت ۷۰۰۷ با نام اولیه شرکت بازرگانی و صنعتی ایران اطلس کیش به ثبت رسید و از سال ١٣٨٨ نام آن به شرکت سرمایهگذاری ایران اطلس کیش تغییر یافت. شرکت ایران اطلس کیش، فعالیتهای خود را بر ارائه خدمات مطالعات بازار، بازاریابی فروش، و مدیریت بهرهبرداری از پروژههای بزرگ و مطرح ساختمانی کشور با استفاده از متدولوژیهای روز دنیا متمرکز کرده است.
نگاهی به نمودار سازمانی سطح مدیران شرکت ایران اطلس کیش
فرهنگ جاری در ایاک مبتنی بر اشتیاق برای یادگیری از مشتریان و تسری آموختهها به پروژههای در اختیار شرکت (ایاک) ، و همچنین انتقال آموختهها به دیگر شرکتهای همگروه به منظور ارتقای کیفیت طراحی و ساخت پروژههای آینده است که دامنه دغدغه کیفیت انتخاب تامینکنندگان خدمات را هم در بر میگیرد.
دغدغه ای دائمی برای بهبود مستمر بهمنظور دستیابی به رضایت مشتریان.
من یک بلاک متن هستم، روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن را تغییر دهید. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
شرکت ایران اطلس کیش تحقق موارد زیر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است:
ارائه نظرات مشورتی تخصصی حاصل از مطالعات روشمند علمی به کارفرمایان در مراحل مختلف پیش از ساخت تا بهره برداری از پروژه ها در زمینه های گوناگون ایده پردازی، طراحی، بازاریابی تبلیغات، فروش و مدیریت ساختهها
فراهم آوردن مکانی که کارکنان به کار در آن افتخار کنند
ارائه اطلاعات جامع و کامل به مشتریان برای انجام بهترین انتخاب، و همراهی با خریداران در مراحل مختلف ساخت، تحویل و بهره برداری از پروژه ها و تلاش برای جلب رضایت آنها
برنامهریزی برای مدیریت ساختهها بهمنظور حفظ و ارتقای ارزش آنها از طریق تعامل مناسب و ارتباطات سازنده با مالکان و مستاجران (بهرهبرداران) و دیگر ذینفعان
مسئولیت پذیری در قبال جامعه و سایر ذینفعان
توجه به دیگران از طریق رفتار شایسته
تلاش و التزام به دستیابی به بالاترین کیفیت بر اساس استانداردهای قابل سنجش همسو با اهداف پروژه ها
ترغیب و ترویج کار تیمی
پذیرش مسئولیت اقدامات و درک تاثیر آن بر دیگران.
صداقت و پایبندی به اصول اخلاق حرفه ایی
به اشتراک گذاری اطلاعات مناسب و مرتبط به شیوهای باز و صادقانه
ترویج خلاقیت و نوآوری و بهکارگیری روشهای نوین در فرایندهای کاری
پیشرفت استعدادهای فردی و افزایش مهارتها و قابلیتها از طریق آموزش مستمر
تلاش برای جلب رضایت مشتریان فراتر از انتظارات آنها از طریق پیش بینی، درک و پاسخگویی شایسته به نیازهایشان
دامنه خـدمات قابلارائه به کارفرمایان و مشتـــریان در این شـرکت به شـرح ذیــل است:
مدیریت بهرهبرداری و نگهداری
بازاریابی و فـروش
بـرنامه یکپارچه بـازاریابی و ارتباطات
امکانسنجی و مطالعات بازار